Co je u nás nového?

Dovolená a práce: Jak skloubit relaxaci s prací a povinnostmi
Léto a prázdniny – čas odpočívat a načerpat novou energii. A protože spousta z nás neumí nebo nechce vypnout a pracuje i během odpočinku, je klíčové najít správnou rovnováhu. A jaké jsou výhody i nevýhody práce na dovolené?

POMOHLI JSME S REBRANDINGEM ZNAČKY LAFARGE NA HOLCIM
Pod rebrandingem našeho klienta Lafarge Cement na Holcim Česko a s tím spojenou doprovodnou komunikační kampaní jsme se podepsali my!

OCENĚNÍ AKA: SRDCAŘEM ČESKÉ REKLAMY SE STALA NAŠE KOLEGYNĚ RENATA!
V Dorlandu slavíme! Naše kolegyně Renata si totiž nedávno převzala Cenu Karla Duchka Srdcař české reklamy za rok 2022. Tu každoročně uděluje společnost AKA každý rok těm, kteří projevili mimořádnou obětavost, oddanost i morální a mravní kvality.

POSILUJEME SVŮJ TÝM!
Rozšiřujeme svůj tým o pět nových tváří, jsou mezi nimi zkušení profesionálové i vycházející hvězdy. A s kým se můžete u nás na různých projektech nově potkat?

POJĎ S NÁMI NAKAFE!
A je to tady! Každoroční projekt nAKAfe pro všechny studenty a mladé lidi, které zajímá marketing a reklama a svou budoucnost vidí právě tam!

PUSTILI JSME NOVOU ZNAČKU NA TRH
Pro klienta S.M.A. jsme připravili kompletní strategii vstupu nového produktu na trh. Jedná se o vnitrofiremní software MySmartplace, který zjednoduší back office procesy v každé firmě a pomůže tak jejich majitelům ušetřit pracovní sílu i finanční prostředky.

TOČÍME VIDEA PRO WÜRTH
Poslední březnový den jsme se vydali ke klientovi do Nepřevázky poblíž Mladé Boleslavi. Možná už tušíte, která společnost zde má své sídlo a velký skladový areál. Je to společnost Würth, světový leader v oblasti montážní techniky.

BOOM INOVACÍ, KREATIVITY A NOVÝCH NÁSTROJŮ, ALE TAKÉ VELIKÉ NASAZENÍ
Naučili jsme se říkat, že žijeme v době nejistoty, nepředvídatelnosti, ale zároveň i nových očekávání. V čase velkých změn se rodí další příležitosti seberealizace, objevují se výzvy, které by před pár lety vypadaly jako science fiction.

LAFARGE CEMENT - NOVÝ KLIENT, KTERÉMU POMÁHÁME RŮST
Dá se budovat značka u komodity, jako je cement nebo malta?

DORLAND PROTI COVIDU?!
Na přelomu roku jsme se rozhodli zapojit do společné iniciativy Cesta ven. Cílem bylo v rekordně krátkém čase a bez nároku na honorář vytvořit strategický a kreativní koncept kampaně na podporu očkování proti Covidu.

HLEDÁME POSILU DO ONLINU
V Dorlandu máme volnou židli pro šikovného specialistu na online marketing/sociální sítě.

AGENTURY SPOLEČNĚ PROTI COVIDU
Někdy je potřeba vyhrnout rukávy a táhnout za jeden provaz. V době plné dezinformací a přešlapů se dobrovolníci ze dvou desítek reklamních agentur spojili a nyní vzniká komunikační strategie a kreativní kampaň, která bude informovat veřejnost o očkování proti covid-19.