Co je u nás nového?
![](/shared/clanky/ikony/1061.jpg?w=1600&h=900&mode=crop&scale=both&404=404.jpg)
(Ne)Vyzkoušeli jsme za Vás: REVOICER
Technologie umělé inteligence se rozvíjejí závratnou rychlostí, oblast hlasových nahrávek nevyjímaje. Začíná se objevovat stále více nástrojů pro generování hlasu AI, přičemž některé z nich vynikají svými jedinečnými funkcemi a zajímavostmi. Objevují se však stížnosti, že tyto nástroje obvykle generují voiceovery velmi robotickými hlasy. Jak je na tom dle naší zkušenosti Revoicer?
![](/shared/clanky/ikony/1060.jpg?w=1600&h=900&mode=crop&scale=both&404=404.jpg)
Vyzkoušeli jsme za Vás: Pictory
Pictory je nástroj poháněný umělou inteligencí, který slibuje uživateli vytvářet profesionální, optimalizovaná videa. Navíc slibuje, že pracuje "bez námahy", a poslouží každému tvůrci bez technických znalostí, což by mělo výrazně usnadnit proces tvorby ai videí. Naše zkušenost je zcela jiná.
![](/shared/clanky/ikony/1055.jpg?w=1600&h=900&mode=crop&scale=both&404=404.jpg)
(Ne)Vyzkoušeli jsme za Vás: HumanPal - neplacená zkušební verze chybí
V dnešní době, kdy technologie rychle pokročila a stala se součástí každodenního života, se stává komunikace s umělou inteligencí stále běžnější. Jedním z nejnovějších přírůstků v této oblasti je nástroj HumanPal, který slibuje „revoluci v interakci s AI prostřednictvím realistických digitálních avatarů.“
![](/shared/clanky/ikony/1054.jpg?w=1600&h=900&mode=crop&scale=both&404=404.jpg)
Vyzkoušeli jsme za Vás: AI Invideo - působivé čekání na generovaný obsah vystřídá studená sprcha
Platforma Invideo.ai ihned na své homepage slibuje, že za jediný den vytvoříte videa, která stojí za to publikovat. Slibuje rychlost, snadnost a kvalitu, to vše zdarma a včetně chytlavých templatů. Zajímalo nás, jak je to doopravdy.
![](/shared/clanky/ikony/1053.jpg?w=1600&h=900&mode=crop&scale=both&404=404.jpg)
Trh marketingové komunikace v České republice vzrostl o 12 %, což je rychleji než obecně ve světě, říká Zpráva o reklamě 2023
Celosvětový i český reklamní trh roste, přičemž výsledky Zprávy o reklamě 2023 ukazují, že právě u nás je nárůst investic do marketingu v porovnání se světem 100% vyšší. Nejrychleji přitom roste segment digitálních médií. A tento trend bude i nadále vzrůstat.
![](/shared/clanky/ikony/1052.jpg?w=1600&h=900&mode=crop&scale=both&404=404.jpg)
Vyzkoušeli jsme za Vás: DALL-E 2, DALL-E 3 od Open AI umí měnit slova v obrazy
O tom, že žijeme v digitálním věku, není pochyb. Nástroje umělé inteligence nám mohou pomoci zjednodušit naší práci, aniž bychom se však museli bát, že o ni přijdeme. I proto ve SmartDORLAND zkoušíme nové nástroje AI, abychom vám ušetřili čas.
![](/shared/clanky/ikony/1051.jpg?w=1600&h=900&mode=crop&scale=both&404=404.jpg)
Vyzkoušeli jsme za Vás: Deeply. Český produkt s textovými a grafickými službami
V moderním světě hledá každý způsob, jak maximalizovat efektivitu své práce. A s tím chce pomoci i český nástroj AI, Deeply. Přichází s lákavým slibem a nabízí „umělou inteligenci na dosah ruky“. V rámci projektu Vyzkoušeli jsme za Vás jsme ve SmartDORLAND zjišťovali, zdali je Deeply skutečně nástrojem, který by měl mít každý manažer v zásobě.
![](/shared/clanky/ikony/54.jpg?w=1600&h=900&mode=crop&scale=both&404=404.jpg)
Vyzkoušeli jsme za vás: AI-vizualizace.cz. Zařiďte si byt nebo kancelář s virtuálním asistentem
Představte si, že máte na prstě kouzelný prsten a jedním otočením můžete proměnit prázdný byt ve vytoužený domov. Že to nejde? My jsme pro vás ve SmartDORLAND vyzkoušeli virtuální staging AI-vizualizace.cz.
![](/shared/clanky/ikony/52.jpg?w=1600&h=900&mode=crop&scale=both&404=404.jpg)
Vyzkoušeli jsme za Vás: Aplikace Klarna. I při nakupování se lze cítit pohodlně
Představte si, že nakupování by mohlo být stejně jednoduché jako pohled na obrazovku vašeho smartphonu. Že by vám platby nezatěžovaly myšlenky, a že by vaše finanční rozhodování bylo tak plynulé, jako listování carousely na sociální síti. A to umí Klarna, kterou jsme za vás ve smartDorland vyzkoušeli.
![](/shared/clanky/ikony/15.jpg?w=1600&h=900&mode=crop&scale=both&404=404.jpg)
Dovolená a práce: Jak skloubit relaxaci s prací a povinnostmi
Léto a prázdniny – čas odpočívat a načerpat novou energii. A protože spousta z nás neumí nebo nechce vypnout a pracuje i během odpočinku, je klíčové najít správnou rovnováhu. A jaké jsou výhody i nevýhody práce na dovolené?
![](/shared/clanky/ikony/14.jpg?w=1600&h=900&mode=crop&scale=both&404=404.jpg)
POMOHLI JSME S REBRANDINGEM ZNAČKY LAFARGE NA HOLCIM
Pod rebrandingem našeho klienta Lafarge Cement na Holcim Česko a s tím spojenou doprovodnou komunikační kampaní jsme se podepsali my!